2014. január 25., szombat

Első?

Nem ez az első blogom, évekig írtam babanaplót (amivel egy blogversenyen 2. helyezést értem el). Bár akkor nem dolgoztam, otthon voltam kislányommal, de sajnos amióta visszamentem dolgozni, háttérbe szorult az írás. Pedig ez az, amit a legjobban imádok, ÍRNI. Legyen az vers, próza, cikkek, blog, az írás a legfőbb hobbim. Sok gyermeknevelésről szóló cikket írtam már egy baba-mamás internetes oldalra. Máshol különdíjas lett egy írásom.

Ez a blog teljesen más. Fiatal anyukaként, cukorbetegként, egészséges életmódról, étrendről, és a mindennapjaimról fogok írni. 

Magamról egy-két szóban: 29 éves vagyok. Kislányom 4 éves, óvodába jár, 2 éves volt mikor visszatértem a munka frontjára. Ő életem értelme, egy tündéri, okos kislány, igazi energiabomba. Unatkozni nem lehet mellette. :)
Idén lesz 8 éve hogy dolgozom. Már mielőtt lediplomáztam, elkezdtem dolgozni, azóta ugyanazon a munkahelyen vagyok. Szeretem a munkám, ugyan voltak nehezebb időszakaim, de most meg vagyok elégedve. Nagyrészt rendezvényeket szervezek, emellett ügyfélszolgálati feladatokat, és igazgatási munkát is végzek.
Ennyi nagyon röviden, a többi későbbi bejegyzésekben :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése